marți, august 25, 2015

Alfabetul (cu ilustratii) COD 04

Setul contine 31 de planse A4 color,carton lucios A4, 200 gr. (toate literele alfabetului ,inclusiv Q, W, Y) cu diacritice.Prin asocierea imaginilor cu litera corespunzatoare acest set de planse constituie o modalitate usoara si distractiva de invatare a literelor limbii romane pentru copilul prescolar si scolarul mic.De asemenea, plansele pot fi folosite ca material didactic.
Pret - 110 lei

      

              

      

      

      



11 comentarii:

  1. Buna ziua! As dori si eu un set de planse cu Alfabetul

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună ziua! Am dori și eu un set .

    RăspundețiȘtergere
  3. buna ziua la ce pret setul de alfabet?

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua. Vreau sa comand si eu un set cu literele alfabetului. Cum procedez?


    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ziua! As dori si eu un set cu planse. Cum procedez?

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna seara!Vreau si eu un set de planșe alfabet,cum procedez ?La ce pret sunt,va rog

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna ziua, cum procedăm sa comandat? Ma intereseaza sa pot printa eu.

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna ziua! Doresc si eu un set.Cum se comanda?
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Doresc și eu un set asa ,cum pot sa comand ??

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...